Hva skjer?
19.okt: Flytting av korpslager 18. - 20.okt. Rydde på Hosle - flytte til Bekkestua
19.okt: Musikantfest. Pizza, dans & moro! Billett: kr 20,-
19.okt: Øvingshelg Underholdningskampen.
Bli Musikant!
Begynne i korpset?
Korpscamp 13. juni for nybegynnere - påmelding
Hvorfor spille i korps?
 

 

Søppelplukking - 30 minutters dugnad for korpset
 

Oppdatert 6.10.2019

Takk til alle for vel gjennomført dugnad denne høsten, vi gjør oss klar for våren 2020!

Kjære medlem i hovedkorps og juniorkorps!

Korpset fikk i 2019 tildelt kr 20.000,- fra Bærum kommune, mot at vi plukket søppel på tildelte ruter.  Gode penger. Vi håper også å få dette i 2020.  Rutene tar ca 30 minutter. En kort kveldstur. Husk blank søppelsekk. 

Vedlagt oversikt over hvem og når du skal plukke.

Høstplukkingen skal gjøres innen 30. september, med en fellesøkt 25. september om ønskelig. Vårdugnaden i  2020 må gjøres innen 16. mai. Vi har fordelt mellom hovedkorps- og juniorkorpsforeldre. Korpsbarna må gjerne være med. Aspiranter slipper dette:-)
Merk: Vi har nå gjort om fordelingen fra tidligere. Nå kun en famile pr område. Det vil si at vi har fordelt områdene pr familie, og de som plukker høsten plukker ikke våren. I tillegg har vi noen reserver, som rykker "opp" neste høst:-). Alle har ansvaret for å plukke sitt område, eller få en fra reserve til å bidra.

Gi tilbakemelding til Kjersti T-H dersom dere gjør bytter, da hun da omfordeler neste år. Målet er at det skal bli rettferdig foreldreinnsats. De som har to barn i korpset, har fått både vår og høst.

Last ned:
Områrder søppelplukking korpset HBSK.pdf
Søppelplukking - dugnad for Bærum kommune - Høst 2019 og vår 2020 Oppdatert 16september.xlsx

Hvordan foregår plukkingen?

Alle kan plukke selv innen fristene.

Høsten 2019: Fellesplukking onsdag 25. september fra kl 17.30.
Våren 2020: Fellesplukking onsdag 13. mai fra kl 17.30.

De som ikke kan denne datoen sørger selv for å organisere plukking av sin rode, og melder til meg når de vil utføre plukkingen. Bruk da egne sekker (kun gjennomsiktige sekker er ok). På fellesdagene vil vi stille med søppelsekker og tilhenger for kjøring av søppel til Isi. Oppmøte på grusplassen ved Nadderud stadion/KIWI (som på det ”oppdaterte” kartet fra kommunen heter Nadderud VGS).

Søppelsekker deles ut fra kl 17.30. Henger for levering på Isi blir på parkeringsplassen frem til 19

Vedlagt finner dere kart for vårt område, inklusive inndeling av roder. Vi har fått tildelt området HASLUM (rute 13).

Merk at det er teksten som angir området, illustrasjonen kan noen ganger avvike litt fra det området som teksten beskriver (og nord er på de fleste utklippene mot venstre).

Husk gode hansker.

Om det skulle være noen spørsmål eller innspill, ta gjerne kontakt!
Husk å si ifra hvis dere bytter. 

 

Mvh

Kjersti Tubaas

Styremedlem 

Mamma Ole og Mats (HK)
Hosle- og Bekkestua skolekorps

tlf 92442884

sekretaer@hoslebekkestua.no / info@hoslebekkestua.no 

Utskriftsvennlig sideVis utskriftsvennlig side
 
 
  Kopiering av innhold er ikke tillatt uten avtale med korpset. Om publisering av bilder og film
(C) 2017 Hosle og Bekkestua skolekorps Bispeveien 73, 1362 Hosle. Org nr: 993 771 546. Utviklet av Thomas Herland